sâmbătă, aprilie 27, 2024

Ultima ora

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Sport

INFOTRAFIC: Podul peste Râul Olt, dintre Drăgășani și Poganu, se închide

Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că începând de astăzi, 21 martie, ora 18:00, se va închide circulația rutieră și pietonală pe DN 67B, la kilometrul 119+236 de metri, pe podul peste râul Olt, între localitățile Drăgășani și Poganu, județul Olt, ca urmare a prăbușirii trotuarului.

”Pentru siguranța participanților la trafic, a fost luată decizia închiderii circulației rutiere, începând cu data de 21.03.2023, ora 18⁰⁰, pentru toate categoriile de autovehicule pe podul peste Olt de pe DN 67B, între Drăgășani și Poganu”, spun reprezentanții DRDP Craiova.

După finalizarea expertizei solicitate se poate lua o decizie cu privire la categoriile de autovehicule care pot tranzita acest pod sau dacă circulația va rămâne închisă definitiv, până la construirea unui pod nou.

Policlinica Buna Vestire Craiova

”DRDP Craiova împreună cu CNAIR vor încerca să scoată din contractul inițial de reabilitare al DN 67B, contract reziliat, măsură contestată în instanță de Antreprenor, obiectivul „Pod nou peste Olt pe DN 67 B, km 119+236”, pentru a se putea lansa licitația pentru executia lucrărilor în cel mai scurt timp”, au mai spus reprezentanții instituției.

Autoritățile au anunțat, potrivit stirideolt.ro, următoarele rute ocolitoare:

–DN 67B-DN 64-DJ 678 C – DJ 678-DN 67B Dragasani – Fiscalia – Buciumeni – Câmpu Mare.

Se mai poate folosi și următoarea rută pentru autovehicule cu masa totală maximă autorizată mai mică de 10 tone:

–DN 67 B- DN 64- DJ 546G-DJ 546-DN 67 B Dragasani – Strejesti – Mosteni – Poganu.

Reamintim că, la începutul lunii martie, bucăți din podul care leagă județele Olt și Vâlcea, au căzut în râul Olt, pe o suprafață de 30 metri.

Podul are peste 120 ani vechime, fiind construit în 1901, o reabilitare și extindere fiind realizată în anii 1964-1965. Asupra acestui pod nu s-a mai intervenit ulterior, o expertiză tehnică stabilind că este nevoie de un pod nou, construit paralel cu acesta.

O licitație pentru construirea unui alt pod a avut loc în urmă cu 13 ani. Podul ar fi trebuit finanțat din fonduri naționale, iar ani la rând fie s-au alocat sume infime, fie deloc, scrie adevarul.ro

Politica