sâmbătă, aprilie 27, 2024

Ultima ora

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Sport

S-a aprobat creșterea de buget pentru Festivalul IntenCity

Opera Română Craiova a solicitat rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli, în sensul suplimentării veniturilor proprii provenite din prestări de servicii și alte activități cu suma de 2.800.000 de lei și utilizarea în mod implicit la partea de cheltuieli la titlul „Bunuri și servicii”. Cererea a fost aprobată în ședința de joi a consiliului local din Bănie.

Solicitarea a venit în urma unei analize optimiste pe care Opera Română Craiova a făcut-o, în legătură cu sumele pe care Festivalul IntenCity le-a produs, în ultimele două ediții. Organizatorii au ajuns la concluzia că, dacă în 2023 încasările au fost mai mari față de 2022, așa se va întâmpla și în 2024, în comparație cu ediția precedentă. Această analiză a fost făcută în ciuda faptului că festivalul va avea pe scenă alți artiști.

Festivalul IntenCity, festival universal, deschis întregii comunități, fiind la a III-a ediție a devenit cunoscut prin conceptul său de genuri şi influenţe muzicale diverse ce au impact major asupra publicului spectator: „Un aspect esențial al acestei ediții este contactarea unor artişti de renume, care promit să aducă o energie nouă și o atmosferă deosebită evenimentului. Această abordare ne îndreptățește să anticipăm o prezenţă şi mai mare a publicului, ceea ce va face din această ediție cea mai memorabilă de până acum”, explică organizatorii.

Policlinica Buna Vestire Craiova

Continuarea tradiției de a se desfăşura în două locații, Stadionul lon Oblemenco și Sala Polivalentă, este un alt punct forte pe care Opera Română Craiova îl consideră esențial în atragerea publicului și a sponsorilor.

Această decizie ne permite să oferim o varietate mai mare de genuri muzicale în același timp, fiind facilitat accesul publicului prin intermediul unui singur abonament în ambele locații, consolidând astfel atractivitatea evenimentului. În plus faţă de concerte, festivalul va găzdui şi un târg cu produse tradiționale, ateliere, food&beverage și activități de brand, atrăgând astfel participanți de toate vârstele și oferindu-le un cadru complet şi captivant al festivalului. Din experiența primelor ediții, estimăm că vom păstra trendul ascendent de atragerea unor noi firme ce vor deveni sponsori şi ce vor desfăşura activităţi comerciale, astfel vor contribui la creşterea veniturilor. Prin analizarea veniturilor curente ale celor două ediții, am constatat că acestea, în ediția a II-a, au crescut cu 262% faţă de prima ediție: în anul 2022 s-a încasat suma de 2.445 mii lei, în anul 2023 s-a încasat suma de 6.428 mii lei. Statistica încasărilor ne încurajează ca pentru ediția a III-a să prevedem o creştere a veniturilor curente față de bugetul aprobat cu suma de 2.800 mii lei”, se menționează în fundamentarea rectificării bugetare.

Politica