sâmbătă, aprilie 27, 2024

Ultima ora

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Sport

320.000 lei pentru comunităţile locale

Finanţare pentru ONG-urile care vor să investească în dezvoltarea comunităţii locale din Craiova. HEINEKEN a lansat cea de-a patra ediţie a programului de responsabilitate socială ”HEINEKEN pentru Comunităţi”, în parteneriat cu Asociaţia CSR Nest.
Anul acesta, ONG-urile locale sunt invitate direct să depună spre finanţare proiecte care se înscriu în una sau mai multe din cele trei priorităţi specifice pentru oraşul Craiova.
HEINEKEN anunţă că priorităţile au fost identificate împreună cu reprezentanţi ai societăţii civile, autorităţilor publice locale şi mass media în cadrul unor sesiuni de consultări, astfel încât programul să răspundă cât mai bine nevoilor din comunitate.

Cele trei priorităţi stabilite pentru oraşul Craiova sunt:
* Proiecte care să contribuie la întărirea capacităţii comunitare, prin acţiuni de conştientizare, formare şi mobilizare;
* Proiecte care să contribuie la îmbunătăţirea calităţii vieţii, prin conectarea problemelor sociale, culturale, economice şi de mediu;
* Proiecte punctuale de mobilizare a membrilor unei comunităţi în generarea de soluţii pentru problemele comune şi demararea unei acţiuni colective.

Aplicaţiile vor trebui să îndeplinească o serie de criterii de eligibilitate şi trebuie să se înscrie în una sau mai multe dintre priorităţile stabilite la nivelul oraşului Craiova. În plus, anul acesta programul ”HEINEKEN pentru Comunităţi” a extins categoriile de beneficiari ai proiectelor, incluzând şi categoria persoanelor cu vârsta sub 18 ani. Totodată ONG-urile invitate pot depune una sau mai multe candidaturi.

Policlinica Buna Vestire Craiova

Calendarul programului:

13 mai – 2 iunie 2014 – Depunerea cererilor de finanţare completate în limba română de către ONG-urilor invitate să aplice în cadrul programului;
3 iunie – 8 iunie 2014 – Selectarea celor trei finalişti pentru fiecare comunitate. Aceştia vor trebui să prezinte propunerea de proiect în faţa unui juriu format din reprezentanţi ai HEINEKEN şi ai Asociaţiei CSR Nest.
9 iunie – 20 iunie 2014 – Desemnarea câştigătorului din oraşul Craiova va avea loc în urma unui interviu susţinut de către cei 3 finalişti în faţa echipei HEINEKEN pentru Comunităţi;
3 iulie 2014 – Anunţarea oficială a câştigătorului. Proiectul câştigător va primi o finanţare în valoare de 80.000 RON, destinată implementării programului conform calendarului stabilit de finanţator.

Programul HEINEKEN pentru Comunităţi face parte din Agenda de Sustenabilitate a HEINEKEN, ”Brewing a Better Future”, fiind destinat sprijinirii comunităţilor locale în care compania operează prin investiţii în proiecte relevante pentru acestea.
Prin acest program compania a investit peste 1 milion RON în 20 de proiecte care au implicat peste 800 de voluntari şi au avut mai mult de 287.000 de beneficiari totali în cei trei ani de desfăşurare.

Sprijinirea comunităţilor locale prin abordarea nevoilor acestora reprezintă o prioritate pentru HEINEKEN. Cu 1 milion RON investiţi în 20 de proiecte implementate în comunităţile locale, programul a ajuns la cea de-a patra ediţie. An după an, suntem mândri să remarcăm interesul crescut al ONG-urilor locale faţă de acest program, precum şi impactul proiectelor implementate. Suntem nerăbdători să vedem care vor fi finaliştii programului şi proiectul câştigător din acest an.
Spune Alina Ţâru, directorul fabricii de bere HEINEKEN din Craiova

Rolul Asociaţiei CSR Nest în cadrul programului HEINEKEN pentru Comunităţi este de a asigura implementarea sa eficientă şi de a coordona desfăşurarea proiectelor câştigătoare din cele patru comunităţi locale, oferind suport şi know-how pe toată durata de implementare a acestora.

Prin proiectele implementate până în prezent, programul HEINEKEN pentru Comunităţi şi-a atins obiectivul de a avea un impact şi o contribuţie pozitivă în cele patru comunităţi în care HEINEKEN este prezentă cu câte o fabrică. Identificarea nevoilor specifice fiecărei comunităţi va ajuta la creşterea eficienţei programului şi a soluţiilor propuse de proiectul câştigător.
Spune Sergiu Sebesi, preşedintele Asociaţiei CSR Nest

Politica