luni, aprilie 29, 2024

Ultima ora

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Sport

Isteria fructelor de mare a cuprins Craiova. Antreprenorii au profitat din plin

Dacă prazul părea să fie vedetă în zonă, cel puțin de câteva zile, fructele de mare au câștigat teren și au ajuns în topul preferințelor craiovenilor.

Craiova a avut parte de publicitate cât pentru un an întreg și totul a plecat de la o singură persoană. Paul Nicolau, cunoscut de majoritatea oamenilor drept „Pescobar”, a deschis Taverna Racilor în Bănie. Este vorba despre un restaurant la care se servesc fructe de mare, lucru care pare că i-a încântat pe craioveni. Aceștia s-au înghesuit încă din prima zi să mănânce la noua locație deschisă de „Pescobar”.

Nu știu dacă vrea cineva, nu m-a întrebat nimeni, dar cred că mă fac ambasador de Craiova, de Oltenia. Eu, un moldovean. Îmi place de înnebunesc. Nu m-a căutat nimeni, dar mă bag eu în seamă. Îmi place. Fără exagerare. Am fost în toate orașele țării. Fiecare are ceva frumos, dar parcă prea sunt întregite toate, aici, la Craiova. Parcul, Grădina Botanică este și ea genială. Lumea e caldă aici. Oltenii sunt plăcuți, frumoși și foarte bine educați. Au și tupeu cât trebuie. Bravo! Love you, Craiova!”, a spus Paul Nicolau.

Policlinica Buna Vestire Craiova

Antreprenorii din Craiova au profitat și ei de această ocazie și, cu ajutorul lui Paul Nicolau, și-au promovat afacerile pe care le au în Bănie. Patroni de fast-food, artiști, frizeri sau florari au mers, pe rând, să îi strângă mâna lui „Pescobar” și să se afișeze alături de acesta, în mediul online. Toți au avut câte un cadou pentru patronul de la Taverna Racilor. Unii l-au invitat la masă, alții i-au adus un tablou sau l-au tuns. Notorietatea pe care o are finanțatorul restaurantului a atins cote înalte, mai ales în ultimii 2 ani.

De această notorietate a profitat și orașul. „Pescobar” a vizitat fiecare colț al Craiovei, lăudând la fiecare pas tot ce a văzut în municipiul condus de Lia Olguța Vasilescu. A filmat fiecare vizită, iar la final, aproape mereu, a avut mesajul „LOVE”. Paul Nicolau știa că oltenii sunt orgolioși și că dacă îi lauzi le poți câștiga imediat simpatia, în cele mai multe cazuri. A profitat de acest aspect, a îmbinat utilul cu plăcutul și a atras sute de oameni către restaurantul său, cu doar câteva clipuri video lansate în mediul online.

Paul Nicolau și-a inițiat afacerea de vânzare de raci în Piața Obor. Pe măsură ce afacerea sa a luat avânt, s-a extins la vânzarea de raci gătiți, chiar și în zona Poiana Brașov, și a obținut o primire favorabilă din partea oamenilor. Adevărata lovitură a dat-o atunci când a început proiectul „Taverna Racilor”. El a documentat întreg procesul, online, unde toți urmăritorii lui puteau să vadă fiecare pas pe care îl făcea, legat de această afacere.

Politica