vineri, mai 3, 2024

Ultima ora

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Sport

Turiștii gălăgioși în căutare de droguri și băutură nu mai sunt bineveniți în Amsterdam

După lockdownul provocat de pandemia COVID-19, mulți locuitori din Amsterdam au ajuns la concluzia că absența vizitatorilor gălăgioși e gură de aer proaspăt.

Încântați de atmosfera calmă a centrului istoric pustiu și a canalelor navigabile pitorești, locuitorii simt că au „recuperat” zone ale orașului pe care le evitaseră de mai mulți ani. Acum nu sunt siguri că vor să le dea înapoi, scrie digi24.ro care citează CNN.

Amsterdam se luptă cu impactul turiștilor care provoacă zgomot excesiv și urinează în public, pe fondul nemulțumirii crescânde a locuitorilor.

Policlinica Buna Vestire Craiova

Chiar înainte de pandemie, localnicii se plângeau că orașul lor fusese transformat într-un „Disneyland turistic”. Acum, fără vizitatori agitați, autoritățile orașului sunt hotărâte să nu se mai întoarcă în acele zile, așa că au lansat o campanie turistică surprinzătoare pentru a încerca să schimbe reputația de până acum a Amsterdamului de capitală a petrecerilor.

Așadar, în timp ce turiștii sunt încurajați să călătorească în oraș, vizitatorilor agitați și celor care intenționează să bea și să ia droguri li s-a spus explicit să stea departe.

Consiliul municipal a cheltuit 100.000 de euro pentru o campanie online în care încurajează oamenii să viziteze patrimoniul cultural al orașului, avertizând în același timp că „turiștii nerespectuoși” nu sunt bineveniți.

„Nu vrem să ne întoarcem la ceea ce am văzut înainte de pandemie, când mulțimile din cartierul roșu și zonele de divertisment ale orașului au provocat neplăcere locuitorilor”, se arată într-o declarație a consiliului municipal.

„Vizitatorii care respectă Amsterdamul și oamenii din Amsterdam au fost întotdeauna bineveniți și vor rămâne, desigur, așa. Vizitatorii care tratează rezidenții și patrimoniul nostru cu lipsă de respect nu sunt bineveniți. Mesajul pe care îl avem pentru ei este: nu veniți la Amsterdam”, potrivit declarației.

Scopul campaniei online este de a „stimula comportamentul dorit” în rândul turiștilor, spune Geerte Udo, director executiv al Amsterdam & Partners, agenția de promovare a orașului.

El spune că mesajul este simplu: „ești binevenit, dar te rog să bei înăuntru, folosește un pisoar și fii liniștit”.

Politica