duminică, aprilie 28, 2024

Ultima ora

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Sport

Mehedințeanul de la Agricultură: Oaia este o statuie vie

Oaia este o statuie vie și ar trebui să fie brandul de țară al României. Asta spune ministrul Agriculturii, mehedințeanul Petre Daea. Declarația a fost făcută pentru Antena 3.

„Oaia este o statuie vie. Este doar o definiție, argumentele se găsesc în străfundul analizei pentru fiecare și pentru orice loc. Uitați-vă dumneavoastră, astăzi, în orice parte a țării cât de frumos este acest animal pe pășunile verzi ale țării românești”, a afirmat Daea.

Întrebat ce părere o are despre frunza de la brandul turistic al țării, Petre Daea a spus: „O are toată lumea, dar oile ca în România nu. Lângă oaie găsești o frunză, lângă frunză nu poți să găsești o oaie”.

Policlinica Buna Vestire Craiova

Ministrul Turismului a confirmat, marți că a lansat ideea schimbării brandului de țară într-o ședință a Consiliului Consultativ, dar a fost doar o discuție principială și că nu ar fi avut nicio clipă intenția de a schimba brandul actual al țării, informează Europa FM.

De fapt, ar vrea ca prin această legendă să-i atragă pe turiștii autohtoni, nu pe cei străini, continuă sursa citată.

În același timp, mai notează Europa FM, Mircea Titus Dobre spune că şi-a propus să schimbe brandul turistic al României, adică celebra frunză a Elenei Udrea, cu o oaie, pentru a construi imaginea turistică a ţării în jurul legendei Mioriţa.

„Franța are cocoșul galic, avem Olanda cu vaca și Spania care are taurul. Eu nu pot sa vorbesc despre un simbol cum este Miorița?”, a fost argumentul ministrului, moment în care turoperatorii prezenți la ședința Consiliului Consultativ și-au dat seama că acesta nu glumește, potrivit Profit.ro.

Politica