luni, aprilie 29, 2024

Ultima ora

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Sport

Olguța Vasilescu a luat la țintă Poliția Rutieră Craiova: „Să mai stea totuși și în stradă”

Poliția Rutieră Craiova a fost criticată de primarul orașului, după ce în ședința Consiliului Local s-a cerut o atenție sporită montării de limitatoare de viteză în zona școlilor și grădinițelor. Lia Olguța Vasilescu a explicat că în municipiul pe care îl conduce nu se vor mai monta limitatoare fără ca polițiștii rutieri să ceară acest lucru și că aceștia ar trebui să petreacă mai mult timp în stradă.

„Limitatoarele de viteză nu le-am pus decât acolo unde a solicitat poliția de circulație, pentru că sesizări avem pentru fiecare stradă. Culmea este că dacă asfaltăm o stradă într-o zonă de periferie, a doua zi vine imediat o solicitare pentru limitatoare. Nu putem să umplem tot orașul numai de limitatoare de viteză. Soluția ar fi ca cei de la poliția de circulație să mai stea totuși și în stradă, ca să nu se mai meargă cu 70-80 la oră. Din păcate, eu nu i-am mai văzut în stradă de doi ani de zile. Punem limitatoare doar dacă poliția de circulație va cere acest lucru. Este foarte greu și pentru șoferii de la RAT cu aceste limitatoare de viteză, pentru că este destul de complicat când treci peste ele”, a spus Lia Olguța Vasilescu.

Până la finalul lunii septembrie, au fost puse limitatoare de viteză noi în 16 zone ale Craiovei. Acesta au fost montate de către R.A.A.D.P.F.L, operatorul care deține gestiunea directă pentru activitatea de întreținere în perfectă stare de funcționare a instalațiilor de dirijare a circulației, a semafoarelor, a indicatoarelor rutiere și a marcajelor în municipiu. Costurile de achiziție și montaj a acestor limitatoare s-au ridicat la suma de 110.818,00 fără TVA.
Inițial, la finalul lunii august, Lia Olguța Vasilescu spunea că nu acceptă limitatoare de viteză în orașul pe care îl conduce. Edilul își dorea să rezolve problemele de la trecerile de pietoni după modelul aplicat în zona Metro, acolo unde s-au făcut striații în asfalt, pentru a-i obliga pe conducătorii auto să încetinească.

Policlinica Buna Vestire Craiova

70 de accidente pe trecerile de pietoni din Craiova, doar în 2020

Doar în anul 2020 au avut loc 70 de accidente pe „zebrele” din Bănie, în condițiile în care au fost stabilite restricții de circulație, în contextul pandemiei. Poliția Rutieră a identificat zonele în care pericolul este ridicat: Calea București cu strada Romul; bulevardul Decebal cu strada Gheorghe Țițeica; bulevardul Decebal – între SUCPI și pod Electro; strada Caracal cu strada Anul 1848; bulevardul Gheorghe Chițu – Complex Charlie Comat până în Piața Chiriac; strada Brestei cu strada Constantin Lecca; bulevardul Ilie Balaci cu strada Siretului; bulevardul 1 Mai cu strada Dr. Victor Papillian (Sara); bulevardul 1 Mai cu strada Dealul Spirei; bulevardul Ştirbei Vodă cu strada Câmpia Islaz; strada Râului cu strada Bucovăţ; strada Gheorghe Bibescu cu Câmpia Islaz; bulevardul Dacia cu strada 1 Decembrie 1918; bulevardul Dacia cu strada Nicolae Vulovici (Big Family); strada Sfinţii Apostoli cu strada Anul 1848; strada George Enescu – Lidl; strada George Enescu cu Aleea bl. D3 – bl. C14; strada Râului – zona Imobilului de la nr. 75; strada Caracal – complex Dacia; Calea Severinului – zona El Preco; bulevardul Carol I – după intersecția cu strada Frații Golești către bulevardul Dacia; strada Alexandru Macedonski – zona străzii Arieș; strada Pașcani – Liceul Adventist; strada Mihai Viteazu cu strada Iancu Jianu.

Politica