sâmbătă, iulie 27, 2024

Ultima ora

Sport

Cafeaua cu aromă de porc, latte-ul savuros al Anului Abundent

Puțină carne de porc înăbușită la cafea, este nouă ofertă neconvențională, lansată cu ocazia Anului Nou Lunar, care promite o experiență gustativă cu totul aparte.

Băutura a fost lansată de Starbucks în China, cu ocazia Anului Nou Chinezesc, cunoscut și ca Anul Nou Lunar.

Latte-ul cu aromă de porc, numit „Abundant Year Savory Latte”, conține sos Dongpo cu aromă de porc înăbușit cu espresso și lapte aburit, dar are și sos suplimentar de porc și carne de piept de porc pentru garnitură, iar prețul acesteia este de 9.45 dolari, scrie stiripesurse.ro, care citează CNN

Policlinica Buna Vestire Craiova

Fotografiile băuturii, postate pe Weibo de către Shanghai Starbucks Reserve Roastery, au un aspect mai tentant decât ne-am fi imaginat: cu un strop de sos roșu închis deasupra spumei de latte și o felie pătrată de carne de porc pe o frigăruie care se sprijină pe marginea cănii.

Această inițiativă a primit deja reacții mixte din partea consumatorilor chinezi. Unii au apreciat curajul Starbucks de a experimenta cu arome noi și au lăudat gustul bogat și inedit al băuturii.

Pe de altă parte, alții au fost mai sceptici, arătând că prețul ridicat și combinația neobișnuită i-au determinat să își pună semne de întrebare în privința achiziționării.

„Pentru 67 de yuani, aș putea mânca o farfurie de carne de porc înăbușită, apoi să merg la Luckin și să beau două latte”, a scris un utilizator Weibo, făcând referire la Luckin Coffee, startup-ul chinez cu peste 13.000 de magazine, care oferă băuturi la un preț mult mai mic decât concurentul său american.

„Aș permite ca ambele (porc și cafea) să existe în stomacul meu în același timp, dar nu în gură în același timp”, a glumit un alt utilizator.

Anul Nou Lunar este una dintre cele mai mari sărbători anuale din Asia. Oamenii din toată China călătoresc acasă în această perioadă pentru a sărbători împreună cu familiile lor.

Și, deși alimentele servite la banchetele de Anul Nou variază în funcție de regiune, carnea de porc înăbușită are o apariție frecventă. Numit după poetul, pictorul și omul de stat antic Su Dongpo, Dongpo rou este un fel de mâncare preparat din burtă de porc înăbușită, zahăr tos, sos de soia, vin galben și alte condimente.

Rezultatul este o bucată de carne de porc bogat aromată și extrem de fragedă, care poate fi desprinsă cu ușurință cu bețișoarele.

Starbucks a mai lansat și alte băuturi tematice cu ocazia Anului Nou Chinezesc, printre care un macchiato cu aromă de jujubă și macchiato cu tofu și nucă.

China este cea mai mare piață de cafenele de marcă din lume, potrivit unui raport publicat în decembrie de World Coffee Portal, după ce anul trecut a depășit Statele Unite.

Foto: Twitter

Politica