Procentul de promovare în judeţul Dolj la simularea naţională a examenului de Bacalaureat, desfăşurată în perioada 27-29 martie, este de 59,46%, cu circa 25 puncte procentuale mai mare decât la simularea judeţeană susţinută în luna februarie, când a fost de 35,91%.
Potrivit Inspectoratului Şcolar Judeţean (IŞJ) Dolj, a fost o singură medie de 10 (Colegiul Naţional ‘Fraţii Buzeşti’ Craiova), fiind înregistrate şi 127 note de 10 (13 la Limba şi literatura română; 26 – Istorie, 31 – Matematică, 29 – Biologie, 18 – Logică şi Argumentare, 2 – Chimie, 1 – Fizică, 3 – Informatică, 3 – Geografie, 1 – Psihologie).
Cele mai bune rezultate au fost obținute în următoarele unități școlare:
Unitatea de învățământ | Medii peste 6 |
SEMINARUL TEOLOGIC ORTODOX „SFANTUL GRIGORIE TEOLOGUL” CRAIOVA | 100.00% |
COLEGIUL NATIONAL „FRATII BUZESTI” CRAIOVA | 94.44% |
COLEGIUL NATIONAL PEDAGOGIC „STEFAN VELOVAN” CRAIOVA | 88.73% |
COLEGIUL NATIONAL „ELENA CUZA” CRAIOVA | 86.94% |
COLEGIUL NATIONAL „CAROL I” CRAIOVA | 84.38% |
LICEUL TEORETIC „INDEPENDENTA” CALAFAT | 80.73% |
COLEGIUL NATIONAL MILITAR „TUDOR VLADIMIRESCU” CRAIOVA | 78.99% |
LICEUL TEORETIC „GEORGE ST. MARINCU” POIANA MARE | 69.70% |
LICEUL TEOLOGIC ADVENTIST CRAIOVA | 69.44% |
COLEGIUL NATIONAL „NICOLAE TITULESCU” CRAIOVA | 68.18% |
LICEUL TEORETIC „HENRI COANDA” CRAIOVA | 67.74% |
LICEUL TEORETIC „TUDOR ARGHEZI” CRAIOVA | 66.67% |
LICEUL TEHNOLOGIC „HORIA VINTILA” SEGARCEA | 61.36% |
LICEUL „VOLTAIRE” CRAIOVA | 61.25% |
LICEUL TEORETIC „GH. VASILICHI” CETATE | 60.00% |
LICEUL TEHNOLOGIC „DIMITRIE FILISANU” FILIASI | 52.21% |
LICEUL TEORETIC „CONSTANTIN BRANCOVEANU” DABULENI | 50.82% |
LICEUL TEHNOLOGIC SPECIAL”PELENDAVA” CRAIOVA | 50.00% |
LICEUL TEHNOLOGIC TRANSPORTURI CAI FERATE CRAIOVA | 50.00% |
Rezultatele elevilor nu vor fi trecute în catalog. Prin excepţie, la solicitarea scrisă a elevilor, notele obţinute la simulările naţionale pot fi trecute în catalog.
Rezultatele obţinute de elevi la simularea examenului naţional de Bacalaureat sunt analizate la nivelul fiecărei unităţi de învăţământ în care s-au desfăşurat aceste simulări, prin discuţii individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, şedinţe cu părinţii, precum şi la nivelul consiliului profesoral, în vederea adoptării unor măsuri pentru îmbunătăţirea performanţelor şcolare.