Consiliul Concurenței invită pasagerii să evalueze curățenia și punctualitatea trenurilor

Delia Pătru
Foto: Facebook/ CFR Călători

Consiliul Național de Supraveghere din Domeniul Feroviar (CNSDF) invită călătorii și companiile să-și exprime opiniile despre calitatea serviciilor feroviare.

CNSDF a pregătit două chestionare distincte. Unul este destinat pasagerilor, iar celălalt companiilor care utilizează transportul feroviar de marfă.

„Consiliul Naţional de Supraveghere din Domeniul Feroviar (CNSDF), din cadrul Consiliului Concurenţei, invită persoanele fizice şi reprezentanţii companiilor care utilizează serviciile de transport feroviar de marfă să completeze două chestionare despre calitatea serviciilor de transport pe calea ferată”, anunţă autoritatea de concurenţă.

Chestionarul pentru călători abordează aspecte esențiale ale călătoriei cu trenul:

  • Siguranța
  • Punctualitatea
  • Curățenia în trenuri
  • Prețul biletelor
  • Facilitățile din gări
  • Conexiunile cu alte mijloace de transport

Chestionarul pentru companii se concentrează pe:

  • Criteriile de alegere a transportului feroviar
  • Comparația cu alte moduri de transport (rutier, naval, aerian)
  • Competitivitatea
  • Costurile
  • Termenele de livrare a mărfurilor

Ambele chestionare oferă posibilitatea de a semnala eventuale deficiențe ale sistemului feroviar. Completarea fiecărui chestionar durează aproximativ cinci minute. Nu este necesară autentificarea sau înregistrarea cu o adresă de e-mail.

Răspunsurile vor fi analizate pentru elaborarea Monitorului Feroviar, ediția 2025. CNSDF va formula recomandări către autoritățile competente pentru rezolvarea problemelor identificate.

Reclame
author avatar
Delia Pătru
Distribuie acest articol