vineri, mai 3, 2024

Ultima ora

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Sport

Gențile ”pungi de chipsuri”, un noul fenomen viral din lumea modei

Anul trecut, lumea modei a fost surprinsă cu lansarea genților de lux în formă de saci de gunoi menajer. Acum, un alt accesoriu scump a devenit viral, sub forma altui obiect care ajunge de obicei la gunoi.

Casa de modă Balenciaga continuă să șocheze cu noua sa linie de produse, aducând pe piață genți sub forma pungilor de chipsuri. Prețul acestora este absolut uluitor.

Fenomenul modei noi este de-a dreptul incredibil. Gențile de chipsuri de cartofi transformate în accesorii pentru femei au devenit virale pe internet, iar prețul lor este de 1.750 de dolari bucata. Sunt disponibile în diverse „arome” și culori.

Policlinica Buna Vestire Craiova

După ce a lansat și vândut cu 1.800 de dolari perechea sneackers-i murdari și uzați, care arătau ca și când ar fi fost folosiți de un muncitor pe șantier, Balenciaga a propus și genți sub forma unor saci negri de gunoi, care costau tot 1.800 de dolari fiecare.

Între timp brandul a fost în miezul unui scandal legat de pedofilie după ce la o prezentare de modă din anii trecuți, mai mulți copii au defilat având în brațe ursuleți de pluș cu echipamente BDSM.

Iar când toată lume credea că brățara în forma unei role de scotch, inscripționată cu numele brandului, vândută cu 4.400 de dolari bucata, va fi ultima găselniță a celebrei case de modă spaniolă, Balenciaga a dat o nouă lovitură stilistică. Noile genți – clutch ale brandului au forma și dimensiunea unor pungi de chipsuri de cartofi Lay’s. Costă „numai” 1.750 de dolari bucata.

Victimele modei pot opta între patru variante cromatice: albastru deschis, galben, verde și roșu cu negru. Potrivit Hypebeast, geanta de chipsuri Lay’s de 4 dolari a fost transformată într-un clutch de lux din piele, cu fermoar, fiind stilizată în patru „arome” – Original, Salt & Vinegar, Lime și Flamin’ Hot, scrie retetesivedete.ro.

În timp ce în centrul genții tronează brandul cunoscutului producător de chipsuri, dedesubt e marcat numele casei de modă, păstrând aceleași fonturi. Gențile clutch sunt din piele naturală iar imaginile cu ele sau modele purtându-le au devenit virale pe internet.

Prima astfel de geantă, probabil un prototip, a fost purtată de directorul de creație al brandului Balenciaga, Demna Gvasalia, la spectacolul de absolvire al Acadamy Royal Fine Arts din Anvers în iunie, anul trecut. Anul acesta, gențile au fost prezentate oficial și puse în vânzare.

Foto: Facebook/BALENCIAGA

Politica