Primăria municipiului Slatina a transmis demararea sezonului cu numărul 17 de depunere a cererilor pentru acordarea de tichete sociale care vor fi distribuite cu ocazia Sfintei Sărbători a Crăciunului.
Potrivit reprezentanților Primăriei, se vor amenaja șapte puncte de lucru în tot municipiul unde se vor putea depune cererile, perioada fiind cuprinsă între 1 – 31 octombrie.
Primăria Slatina (3 puncte de lucru):
– sediul central (str. Mihail Kogălniceanu, nr. 1);
– Direcția Generală Economică (str. Toamnei, nr. 6);
– Direcția Administrare Patrimoniu (str. Unirii, nr. 2B);
Direcția de Asistență Socială Slatina (3 puncte):
-sediul central (str. Frații Buzești, nr. 6);
– Centrul Comunitar (str. Nicolae Bălcescu, nr. 22);
– Clubul Pensionarilor (str. Victoriei);
Compania de Apă Olt: Casieria (str. Artileriei, nr. 2).
Documente necesare pentru depunerea cererii:
– Act de identitate (pentru solicitant și, dacă e cazul, beneficiar);
– Certificat de handicap, dacă este cazul;
– Cupoane de pensie sau alte documente justificative pentru venituri din luna curentă sau anterioară.
Tichetele, în valoare de 150 lei, pot fi folosite pentru achiziționarea de produse alimentare, de curățenie, igienă, articole de îmbrăcăminte și încălțăminte sau produse farmaceutice.
Tichetele vor fi livrate direct la domiciliul beneficiarilor prin Poșta Română.
Beneficiari ai acestei măsuri sunt: persoane cu handicap grav, accentuat sau mediu, pensionari, indiferent de vârstă sau tip de pensie, cu venituri nete lunare de maxim 1.400 lei, beneficiari de indemnizații speciale, care nu sunt pensionari și au venituri lunare de maxim 1.400 lei, persoane fără adăpost, cu venituri sub salariul minim brut, persoane de peste 65 de ani care beneficiază de venit minim de incluziune.