Gigantul ciocolatei Fererero lansează o versiune vegană a popularei creme tartinabile Nutella, care va fi pusă în vânzare în supermarketurile din Italia în toamna acestui an.
Vestea sosirii Nutella Plant-Based vine după un an de creștere substanțială a producției companiei – vânzările de nutella ale Ferrero au crescut cu 20% și au depășit pragul de 500.000 de tone, scrie Euronews, potrivit g4food.ro Directorul general al Gruppo VèGè, Giorgio Santambrogio, a confirmat anunțul Fererro prin intermediul LinkedIn, afirmând că firma sa este “mândră să fie primul retailer informat despre inovațiile Fererro”.
Versiunea nou lansată a produsului urmărește să ajungă în casele consumatorilor în principal flexitari, care caută în mod activ să reducă produsele de origine animală din alimentația lor. Se estimează că aproximativ 12 milioane de persoane din Italia fac parte din această categorie.
În plus, produsul va viza persoanele cu intoleranță la lactoză, deoarece noua rețetă Nutella Plant Based utilizează numai ingrediente vegetale. În ciuda noii rețete, Ferrero insistă că nu va exista nicio diferență în ceea ce privește gustul.
Denumirea comercială Nutella Plant Based a fost înregistrată în decembrie anul trecut în Italia și Germania. Produsul nou introdus intră pe piața italiană înfloritoare a produselor pe bază de plante, cu o piață a alternativelor vegane în valoare de aproximativ 680 de milioane de euro, din care alternativele la lactate reprezintă vânzări de aproximativ 310,4 milioane de euro.