Update: La ora 8.55 linia de contact a fost repusă sub tensiune, urmând retragerea utilajelor și redeschiderea circulației. La ora 9.04, primul tren a fost reînscris în circulație. Este vorba despre trenul IR 11502.
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a informat, joi dimineața, că personalul feroviar a fost nevoit să intervină pentru remedierea unui deranjament survenit la linia de contact între stațiile Slatina Timiș și Armeniș.
Astfel, la prima oră, s-a acționat cu două drezine pantograf pentru repunerea sub tensiune a liniei de contact, după ce ulterior un tren privat de marfă, rămas defect între cele două stații, a trebuit retras în stația Slatina Timiș, pentru a permite accesul, în linie curentă, a utilajelor de intervenție.
Până la finalizarea intervențiilor, 6 trenuri de călători s-au văzut nevoite să staționeze în gările adiacente: IR 11.502, în Armeniș, IRN 348, în Vălișoara, IR 1990, în Domașnea Cornea, IRN 78, în Poarta, R 9551, în Poarta și R 9552 în Caransebeș.
„Menționăm faptul că reprezentantii SRCF Timișoara au propus celor doi operatori de transport, ca măsură temporară, transbordarea călătorilor cu mijloace auto, însă operatorii feroviari de călători au luat decizia de staționare a trenurilor respective, în intervalul necesar intervențiilor, deoarece unele trenuri au în compunere și vagoane de dormit sau cușetă. Estimăm finalizarea intervențiilor în maximum 2 ore. CFR SA adresează scuzele necesare călătorilor și îi asigură că personalul feroviar depune toate eforturile necesare pentru remedierea acestui deranjament și reluarea circulație în condiții normale de trafic”, au transmis reprezentanții CFR.