joi, martie 28, 2024

Ultima ora

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Sport

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare nu vor avea program de lucru cu publicul în
zilele de 30 noiembrie, respectiv 01 și 02 decembrie 2022

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare nu vor avea program de lucru cu publicul în zilele de 30 noiembrie, respectiv 01 și 02 decembrie 2022, reluându-și activitatea în data de 05 decembrie 2022.

Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează zilele de 30 noiembrie și 01 decembrie drept zile nelucrătoare la nivel național, angajații CEZ Vânzare din Centrele de Relații cu Clienții vor avea zi liberă și în data de 02 decembrie.

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare

Policlinica Buna Vestire Craiova

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își întrerup activitatea în zilele de 30 noiembrie și 01 și 02 decembrie.

Începând cu data de 05 decembrie, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile Alexandria, Băilești, Câmpulung, Caracal, Craiova, Curtea de Argeș, Dragășani, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roșiorii de Vede, Slatina, Târgu Jiu, Videle, Iași (09:00 – 17:00) și Timișoara (09:00 – 17:00).

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din localitățile Filiași, Vânju Mare, Baia de Aramă Călimănești, Bechet, Corabia, Horezu, Orșova, Reșița își vor relua activitatea după zilele libere naționale.

Reamintim canalele de comunicare puse la dispoziţie de furnizorul CEZ Vânzare clienţilor săi:
▪ Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
▪ Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non-stop

De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric.
▪ Chat-ul cu un consultant CEZ Vânzare Chat-ul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul
https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.
▪ Alte canale de comunicare:

  • Completarea formularului de înregistrare a sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form
  • Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail [email protected]
  • Numărul de fax: 0248 524 834.

Divizia Oameni și Brand CEZ România

Politica