Conecteaza-te cu noi

Actualitate

Operatorul Distribuţie Oltenia implementează măsuri noi de siguranță în contactul direct cu utilizatorii de energie

Publicat

pe

Distribuție Oltenia a restrâns activitatea cu publicul din Centrele sale de Relații cu Utilizatorii (județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea) începând cu data de 20.10.2021. Canalele alternative de comunicare rămân la dispoziția utilizatorilor.
Siguranța consumatorilor de energie și a angajaților proprii, alături de asigurarea continuității în alimentarea cu energie electrică, rămân principalele preocupări ale operatorului Distribuție Oltenia în contextul epidemiologic actual.
Astfel, Distribuție Oltenia a decis implementarea unui set de măsuri suplimentare, pentru diminuarea riscului de infectare cu SARS-CoV-2 în comunitățile în care operează:
– Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia cu program cu publicul 1 zi pe săptămână sau 1 zi la două săptămâni (din localitățile Bechet, Filiași, Orșova, Baia de Aramă, Călimănești, Corabia, Horezu și Vânju Mare) vor fi închise temporar;
– Pentru timp de așteptare minim, Distribuție Oltenia recomandă programarea online a vizitelor. Utilizatorii care își programează în prealabil vizitele în Centrele Distribuție Oltenia vor avea întâietate la ghișee. Programarea este disponibilă la https://programari.distributieoltenia.ro;
– Numărul de ghișee deschise va fi de 3 în Centrele Distribuție Oltenia din Craiova, Pitești, 2 în Centrele din Târgu Jiu, Slatina, Râmnicu Vâlcea, Drobeta Turnu Severin și 1 ghișeu în Centrele din Alexandria, Drăgășani, Câmpulung, Videle, Caracal, Băilești, Roșiorii de Vede și Curtea de Argeș.
Este important de precizat faptul că măsurile de protecție și regulile de distanțare rămân valabile în centre și pot fi consultate accesând https://bit.ly/3j1sOrk. Puteți accesa harta Centrelor de Relații cu Utilizatorii la adresa https://www.distributieoltenia.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html

Pentru un plus de siguranță, operatorul de distribuție încurajează utilizatorii să utilizeze canalele de comunicare online pentru soluționarea solicitărilor chiar de acasă:
– What’s app și voce (vezi tabel)
– canale dedicate racordării: trimiterea solicitărilor la adresa de email relatiiclienti@distributieoltenia.ro. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat în secțiunile dedicate https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
– apelarea Info Tel, la numărul unic 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 16:00);
– prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice;
– prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
– detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenire și corectare avarii în rețea de către operatorul de distribuție, pot fi obținute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, în secțiunea dedicată (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html)
Le mulțumim utilizatorilor noștri pentru înțelegere!

Direcția Comunicare & Marketing

Continue Reading

© 2021. Toate drepturile rezervate.