Începând de luni, 26.04.2021, Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia din Craiova și Pitești își prelungesc programul de lucru

Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia situate în Pitești, str. Dârzu, nr. 1A, județul Argeș și Craiova, str. Calea Severinului, nr. 97, județul Dolj își prelungesc programul de lucru cu publicul, derulându-și activitatea cu utilizatorii de luni până vineri, în intervalul orar 07:30 – 16:30 (cu pauză de prânz între 12:30 – 13:00).
Chiar și după schimbarea acționariatului, din 31.03.2021, operatorul Distribuție Oltenia rămâne preocupat în permanență pentru a identifica cele mai potrivite soluții pentru utilizatorii săi.
Astfel, programul Centrelor de Relații cu Utilizatorii din Craiova și Pitești se va prelungi cu 1 oră, cu respectarea strictă a măsurilor sanitare de prevenție împotriva răspândirii virusului SARS-COV- 2.
Pentru a elimina timpul de așteptare în centre, Distribuție Oltenia recomandă programarea online a vizitelor, accesând https://programari.distributieoltenia.ro

Cum se efectuează o programare?
– Accesați pagina https://programari.distributieoltenia.ro
– Selectați județul în care locuiți;
– Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Utilizatorii în care doriți să ajungeți;
– Alegeți data și intervalul orar pentru programare, precum și demersul pentru care efectuați vizita (ridicare/ depunere documente);
– Completați datele de contact (nume, prenume, adresă validă de e-mail, număr de telefon) și înregistrați programarea.
Totodată, operatorul de distribuție recomandă și utilizarea canalelor de comunicare online pentru soluționarea solicitărilor consumatorilor. Acestea acoperă toată gama de servicii destinate consumatorilor de energie electrică:
– canale dedicate racordării: trimiterea solicitărilor la adresa de email [email protected]. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat în secțiunile dedicate https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
– apelarea Info Tel, la numărul unic 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 16:00);
– prin email, la adresa [email protected] pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice;
– prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
– detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenire și corectare avarii în rețea de către operatorul de distribuție, pot fi obținute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, în secțiunea dedicată (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html)
Mai jos, reamintim numerele de telefon suplimentare precum și canalele de comunicare alternative puse la dispoziție de Distribuție Oltenia:
What’s app și voce:

*numere de telefon cu tarif normal în rețeaua națională

Siguranța consumatorilor de energie și a angajaților proprii, alături de asigurarea continuității în alimentarea cu energie electrică, rămân principalele preocupări ale operatorului Distribuție Oltenia în contextul epidemiologic actual.

Direcția Comunicare & Marketing

Populare

Recomandări