Conecteaza-te cu noi

Actualitate

Dolj. S-a finalizat simularea examenului de Bacalaureat

Publicat

pe

examen-bac

Miercuri, 31 martie 2021, s-a finalizat activitatea privind simularea examenului de Bacalaureat.

Potrivit informațiilor furnizate de ISJ Dolj, procentul de promovabilitate este de 45.08%.

Au fost înregistrate:

  • 20 note de 10.00(zece) la Limba și literatura română
  • 23 note de 10.00(zece) la Istorie și 9 note de 10.00(zece) la Matematică
  • 52 note de 10.00 la proba la alegere a profilului și specializării (24 – Biologie, 1 – Fizică, 11 – Geografie, 7 – Informatică, 8– Logică, Psihologie – 1).

Unități de învățământ liceal care au obținut un procent de promovabilitate de peste 40%:

  1. Colegiul Național „Frații Buzești” Craiova  – 88.27%
  2. Colegiul Național „Carol I” Craiova – 82.71%
  3. Colegiul Național „Elena Cuza” Craiova – 81.12%
  4. Colegiul Național Pedagogic „Ștefan Velovan” Craiova – 72.53%
  5. Liceul Teoretic „Independența” Calafat – 71.77%
  6. Seminarul Teologic Ortodox „Sfântul Grigorie Teologul” Craiova – 69.23%
  7. Liceul „Voltaire” Craiova – 64.18%
  8. Liceul Tehnologic Transporturi Căi Ferate Craiova – 58.82%
  9. Colegiul Național Militar „Tudor Vladimirescu” Craiova  – 56.25%
  10. Liceul Teoretic „Constantin Brâncoveanu” Dăbuleni –  50.98%
  11. Liceul Teoretic „Tudor Arghezi” Craiova  – 49.02%
  12. Colegiul Național „Nicolae Titulescu” Craiova – 47.59%
  13. Liceul Teoretic „Mihai Viteazul” Băilesti  – 42.31%

Rezultatele obținute la simulare sunt analizate la nivelul fiecărei unităţi de învăţământ în care s-au desfăşurat aceste simulări, prin discuţii individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, şedinţe cu părinţii, precum şi la nivelul consiliului profesoral, în vederea adoptării unor măsuri pentru îmbunătăţirea performanţelor şcolare.

Notele obţinute la simulările naţionale nu se trec în catalog. Prin excepţie, la solicitarea scrisă a elevului, notele obţinute la simulările naţionale pot fi trecute în catalog.

Inspectoratul Școlar va analiza rezultatele simulării și va realiza un plan de acțiune care va cuprinde măsurile de monitorizare, control și remediere în unitățile de învățământ unde acest lucru se impune.

De asemenea, în cadrul activităților remediale se va insista pe acele aspecte identificate în urma analizei rezultatelor la nivelul fiecărei unități  de învățământ liceal.

Continue Reading