Conecteaza-te cu noi

Actualitate

Dolj. 6287 de elevi, înscriși la Programul „Școala după școală”

Publicat

pe

S-a încheiat etapa de transmitere de către unitățile de învățământ în care există elevi eligibili pentru a participa la Programul național pilot de tip „Școala după școală” către inspectoratul școlar a datelor cu privire la numărul de elevi eligibili și a opțiunii cu privire la organizarea activităților remediale la nivelul unității de învățământ.

Potrivit reprezentanților ISJ, în urma centralizării datelor au fost înregistrate 6287 solicitări, din care 4645 din mediul rural și 1642 din mediul urban. 4098 de solicitări au fost înregistrate la nivel primar și 2189 la nivel gimnazial.

Unitățile școlare în care au fost înregistrate cele mai multe solicitări sunt:

Liceul Teoretic Amarăștii de Jos304
Scoala Gimnazială Filiași303
Scoala Gimnazială „Ion Creangă” Craiova208
Liceul Teoretic „George St. Marincu” Poiana Mare202
Scoala Gimnazială Bucovăț170
Scoala Gimnazială Bralostița155
Scoala Gimnazială Unirea150
Scoala Gimnazială Ostroveni146
Liceul Tehnologic „Petre Baniță” Călărași145
Liceul Tehnologic „Constantin Nicolaescu-Plopsor” Plenița145
Scoala Gimnazială „Amza Pellea” Băilești142
Liceul de Industrie Alimentară Craiova138
Liceul Tehnologic de Transporturi Auto Craiova136
Scoala Gimnazială Bistret132
Scoala Gimnazială Caraula119
Scoala Profesională Valea Stanciului107

Un număr mic de solicitări a fost înregistrat la: Colegiul Național „Frații Buzești” Craiova (1), Școala Gimnazială „Nicolae Caraș” Ciupercenii Noi (1), Școala Gimnazială „Mihai Viteazul” Craiova (2), Școala Gimnazială Bratovoești (2), Școala Gimnazială nr. 1 Mârșani (2).

În data de 5 martie va avea loc stabilirea de către inspectoratul școlar a unităților de învățământ care vor organiza activități remediale în cadrul Programului național pilot de tip „Școala după școală”, dintre cele care au optat pentru organizarea acestor activități.

Reamintim că scopul principal al Programului național pilot de tip „Școala după școală“ este organizarea, în școlile cu clase de învățământ primar și gimnazial, de activități remediale, în vederea acordării de sprijin elevilor pentru formarea competențelor specifice, sporirea șanselor de succes școlar și de acces la niveluri superioare de educație și diminuarea riscului de părăsire timpurie a școlii.

Continue Reading