Conecteaza-te cu noi

Actualitate

CNCAV: Modificări caracteristice unui infarct miocardic acut întins, evidențiate la gorjeanul mort după vaccinare

Publicat

pe

Comitetul Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea împotriva COVID-19 a precizat joi că investigaţiile medicale efectuate în cadrul Secţiei Anestezie – Terapie Intensivă a Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu Jiu unui bărbat de 47 de ani care a fost vaccinat anti-COVID pe 28 februarie au evidenţiat „modificări caracteristice unui infarct miocardic acut întins”.

Potrivit CNCAV, Direcţia de Sănătate Publică Gorj s-a autosesizat în acest caz şi a derulat verificări pentru documentarea situaţiei în cazul bărbatului în vârstă de 47 de ani, din Târgu Jiu, căruia i s-a administrat prima doză de ser produs de compania Oxford/AstraZeneca în cursul zilei de 28 februarie, la un centru de vaccinare din Bumbeşti-Jiu.

În urma triajului medical, efectuat potrivit protocoalelor medicale, nu au fost indicate probleme cronice de sănătate.

„După administrarea dozei de vaccin, conform procedurii, bărbatul a rămas în spaţiul de supraveghere postvaccinală timp de 15 minute, fără a prezenta modificări ale stării de sănătate, ulterior părăsind centrul de vaccinare. A doua zi, pe 1 martie a.c., în jurul orei 8,00, în timp ce se afla la serviciu, persoana a suferit un stop cardio-respirator, situaţie care a impus solicitarea unui echipaj de prim-ajutor de la Ambulanţă. Persoanei i s-au aplicat manevrele de resuscitare atât în ambulanţă, cât şi în unitatea de primiri urgenţe a Spitalului Judeţean de Urgenţă (SJU) Târgu Jiu, iar în seara aceleaşi zile, în jurul orei 21,00, s-a declarat decesul pacientului. Investigaţiile medicale efectuate în cadrul Secţiei Anestezie – Terapie Intensivă din SJU Târgu Jiu au evidenţiat modificări caracteristice unui infarct miocardic acut întins”, afirmă aceeaşi sursă, potrivit Agerpres.

Continue Reading