joi, aprilie 25, 2024

Ultima ora

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Sport

UNICEF: 463 milioane de copii, în imposibilitatea de a beneficia de o formă de învăţământ, în contextul pandemiei

463 milioane de copii au fost în imposibilitatea de a beneficia de o formă de învăţământ, în lipsa accesului la echipamente şi la tehnologii precum internet, televiziune sau radio, informează Agerpres care citeazăAFP şi dpa.

‘”Numărul mare de copii a căror educaţie a fost complet întreruptă vreme de luni constituie o urgenţă educaţională mondială”, trage un semnal de alarmă directoarea UNCEF, Henrietta Fore, într-un comunicat.

ONU estimează că, la nivel mondial, aproape 1,5 miliarde de copii au fost afectaţi de închiderea şcolilor sau de măsurile de izolare.

Raportul scoate în evidenţă discrepanţele geografice în ce priveşte accesul la învăţământul la distanţă, mult mai puţini copii fiind afectaţi în Europa, de pildă, decât în Africa sau în unele zone din Asia.

UNICEF arată că şi copiii cu acces adecvat la tehnologie se pot confrunta cu obstacole în ce priveşte educaţia la distanţă, din cauza fie a condiţiilor improprii de lucru de acasă, a presiunilor de a ajuta în gospodărie, a obligaţiei de a munci sau a lipsei de suport tehnic atunci când apar probleme tehnice.

Policlinica Buna Vestire Craiova

Pe glob, numărul elevilor care au fost privaţi de acces la educaţia virtuală a fost de 67 milioane în estul şi sudul Africii, 54 milioane în vestul şi centrul Africii, 37 milioane în Orientul Mijlociu şi Africa de Nord, 80 milioane în zona Pacificului şi în estul Asiei, 147 milioane în Asia de Sud, 25 milioane în Europa de Est şi în Asia Centrală, şi 13 milioane în America Latină şi zona Caraibelor. Raportul nu prezintă date pentru SUA şi Canada.

UNICEF ”îndeamnă guvernele să acorde prioritate redeschiderii în deplină siguranţă a şcolilor atunci când încep să relaxeze restricţiile„.

Raportul UNICEF are la bază date culese din circa 100 de ţări, măsurând accesul public la internet, televiziune sau radio.

Politica