vineri, aprilie 19, 2024

Ultima ora

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Sport

Procesul de racordare la rețeaua de distribuție a energie electrice în aria de activitate Distribuție Oltenia a decurs normal în condițiile impuse de starea de urgență

Aproape 3.000 de consumatori au solicitat informații privind racordarea la rețea, la numerele de telefon suplimentate în perioada stării de urgență și dedicate acestor situații, sau la adresa de e-mail [email protected] în perioada ianuarie – aprilie 2020;
Peste 4.000 de locuri de consum au fost racordate la rețeaua de distribuție a energiei electrice, în perioada ianuarie – aprilie 2020;
Numărul racordărilor la rețea în primele patru luni ale anului 2020 a înregistrat doar o ușoară scădere față de primele patru luni ale anului 2019 (4.300 vs 4.212).

Principalele întrebări primite de la consumatorii care au apelat numerele de telefon dedicate racordării, pe perioada stării de urgență, dar și răspunsurile transmise de specialiștii Distribuție Oltenia au fost:
– Ce documente sunt necesare pentru obținerea unui aviz de amplasament, unde le pot depune și cum pot face plata?
Pentru obținerea avizului de amplasament, solicitantul trebuie să depună un formular denumit Cerere/Chestionar pentru obținerea Avizului de Amplasament (formularul poate fi descărcat de pe website-ul www.distributieoltenia.ro – secțiunea Informații Utile), împreună cu documentația specificată în formular.
– Ce acte sunt necesare pentru racordarea la rețea?
În linii mari, documentele necesare sunt cele enumerate mai jos, însă se recomandă verificarea situațiilor și parcurgerea, după caz, a pașilor menționați și pe website-ul www.distributieoltenia.ro – secțiunea Racordarea la rețea:
– Cererea de racordare, chestionarul energetic pt agenții economici, cererea de actualizare ATR casnic sau noncasnic, dupa caz.
– certificatul de urbanism al obiectivulului care se dorește a fi alimentat, în termen de valabilitate, în copie;
– planul de situație la scară;
– copia actului de identitate/certificatului de înregistrare la Registrul Comerțului;
– actul de proprietate;
– autorizația de construire pentru obiectivul care se realizează pe locul de producere sau de consum respectiv, în termen de valabilitate, în copie;
– alte documente pe care solicitantul consideră necesar să le depună în sprijinul cererii sale.
– Care este stadiul procesului de racordare?
Această informație depinde de la caz la caz, în funcție de data de depunere a documentelor.
Toate detaliile privind termenele etapelor de racordare, dar și responsabilii pot fi regăsite pe website-ul www.distributieoltenia.ro – secțiunea Racordarea la rețea.
– Care este modalitatea de depunere a documentației de racordare în perioada actuală?
Având în vedere eficiența măsurilor luate în contextul actual, dar și pentru a reduce deplasarea consumatorilor la Centrele de Relații cu Utilizatorii, operatorul Distribuție Oltenia continuă să primească documentele doar în format electronic, la adresa de e-mail: [email protected] și pe perioada stării de alertă (15 mai – 30 iunie).
Reamintim faptul că pentru a înregistra un deranjament, consumatorii din aria de operare Distribuție Oltenia: Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea pot utiliza următoarele canale de comunicare:
– apelând Info Tel, la numărul unic 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00);
– prin email, la adresa [email protected] pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice.
– prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form

Politica