Conecteaza-te cu noi

Sport

CSU Craiova clonează tot ce prinde în materie de idei

Publicat

pe

Clubul lui Mihai Rotaru se perfecționase în copierea marketing-ului American, dar acum face un pas înapoi, către Liga a doua românească

Celor de la Universitatea Cluj le-a picat fisa să dispute un meci virtual FIFA 20 Pro Clubs în compania celor de la Dinamo București, clubul prieten. Inițiativă unică, prin intermediul căreia suporterii puteau cumpăra bilete, urmând ca banii strânși să fie donați la Spitalul Clinic de Boli Infecțioane din Cluj-Napoca. Meciul s-a jucat ieri seară, cu peluza oaspete plină. S-au vândut 4.500 de bilete cu 5 lei, adică 22.500 lei în lupta împotriva Covid 19.
Ideea le-a plăcut teribil celor de la CSU Craiova, așa că clubul lui Mihai Rotaru i-a dat copy-paste și va organiza un meci virtual în care își va înfrunta proprii suporteri, echipa Peluza Nord. Pe același model, cu donație spre Victor Babeș, spitalul de Infecțioase din Craiova.
Nu este prima dată când marketing-ul sau strategia de comunicare a clubului oltean se bazează pe clonarea ideilor altora. Astfel,  la mijlocul lui decembrie 2014, înaintea unui meci cu FC Voluntari, departamentul de imagine al craiovenilor a regizat un moment realizat cu 3 ani în urmă la un meci de baseball din SUA. S-au copiat întocmai mișcările lui Orbit, mascota celor de la Houston Astros.
Peste nici două luni, PR-ul celor de la CSU Craiova recidiva. Modul în care a fost prezentat Mitriță la New York City FC a fost analizat cu atenție de olteni, care au dat un copy-paste peste politica editorială de pe site-ul yankeilor. Astfel „10 things to know” despre Mitriță, urcat pe site de americani, a fost tradus rapid și de craioveni pentru a-l prezenta pe Fortes: „10 lucruri de știut”. S-a copiat până și hash-tag-ul, mizându-se pe prenume: #WelcomeAlexandru a devenit #BunVenitCarlos!
Categoric, oamenii lui Rotaru au avut recent și idei originale. Spre exemplu: în plină criză pandemică, în care 6.000 de oameni de la Ford – principalul agent economic al orașului – erau trimiși în șomaj tehnic, clubul omului de afaceri bucureșean punea în vânzare statuete de porțelan cu jucătorii săi, la prețul de 1.199 lei, adică în zona cuantumului veniturilor ce le vor primi lunar muncitorii de la fabrica americanilor.

Continue Reading