marți, aprilie 23, 2024

Ultima ora

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Sport

Taximetrist enervat că i s-a cerut să pornească aparatul de taxat

Ştim cu toţii care este opinia majortăţii faţă de taximetrişti. Generalizarea însă este neîndreptăţită. Cu toate acestea, dacă unii dintre ei ar fi mai responsabili atunci când şi-ar servi clienţii, probabil nici nu ar mai fi criticaţi.
Am primit o sesizare de la un cititor cu privire la o nedreptate care i s-a făcut de un taximetrist. Miercuri seara, când începuse ploaia torenţială a urcat într-un taxi. Şoferul a refuzat să pornească aparatul electronic fiscal – ceasul de contorizare a cursei şi, mai mult, l-a trimis pe client la plimbare.

Era în jurului orei 18.30. Ploua torenţial. Am urcat, de la Sucpi, într-un taxi Favorit, cu indicativul 212, şi i-am cerut să mă ducă până la Stomatologie pe Calea Bucureşti. Am văzut ca nu a pornit ceasul şi i-am zis să o facă. Mi-a zis că la curse de-astea nu se pune ceasul. Eu am insistat şi a început să se enerveze şi mi-a zis că dacă nu îmi convine să iau altă maşină. Mai mult de 50 de metri nu cred că am mers cu el.
Ne-a declarat cititorul

Consternat de atitudinea şoferului, clientul a sunat la dispeceratul Favorit. Acolo, un alt angajat recalcitrant.

Policlinica Buna Vestire Craiova

Am sunat la dispecerat şi am cerut să vorbesc cu patronul. Nu i-a interesat nici să afle ce s-a întâmplat. A refuzat să asculte ce problemă am. Mi-a zis că dacă nu îmi convine să mă duc la poliţie, că ea nu are timp de aşa ceva.  I-am spus dispecerei că ar trebui să aibă un număr de relaţii cu clienţii şi că ar putea fi ceva grav, urgent ori ieşit din comun.
A mai declarat cititorul

Ieri, am sunat şi noi la dispeceratul Favorit. Am constatat că nepăsarea faţă de clienţi nu este o practică a firmei cu pricina. Dispecera care a răspuns a fost deschisă şi interesată de problema clientului. A preluat sesizarea declarând că o va aduce la cunoştinţa superiorilor.
Astfel de cazuri nu ar trebui să aibă loc. Taximetriştii sunt obligaţi să pornească apartul de taxat odată ce au preluat un client. Aparatul emite bon fiscal. Acesta trebuie luat de către client, aşa cum se întâmplă şi la alte servicii.
Potrivit Legii 38/2004, legea taximetriei “Este interzisă efectuarea unui transport în regim de taxi cu aparatul de taxat defect, cu lampa taxi scoasă din funcţiune sau fără a elibera bonul client la finalul cursei”( Articolul 43).
Aşadar nu încurajaţi practicile nelegale. Sesizaţi orice nereguli. Numai aşa putem beneficia de servicii de calitate, servicii pentru care plătim.

Politica