Ce criterii trebuie să îndeplinească un comerciant pentru a-și vinde produsele la Târgul „Decembrie Magic”

Ce criterii trebuie să îndeplinească un comerciant pentru a-și vinde produsele la Târgul „Decembrie Magic”

Primăria Municipiului Râmnicu Vâlcea va organiza în perioada 1 decembrie 2019 – 6 ianuarie 2020, în Scuarul Mircea cel Bătrân, o nouă ediţie a Târgului „Decembrie Magic”. În cadrul evenimentului se vor putea comercializa produse specifice sărbătorilor de iarnă în 28 de chioșcuri din lemn puse la dispoziţie de administraţia locală. Procedura de selecţie a comercianţilor, precum şi modul de organizare a târgului au fost stabilite prin Regulamentul aprobat prin HCL nr. 297/2019.
Înscrierea comercianţilor în procesul de selecţie se face în perioada 14.10.2019 – 10.11.2019. Cei care vor să-și vândă produsele la Târgul „Decembrie Magic” din Râmnicu Vâlcea trebuie să prezinte o serie de documente şi informaţii.
„Înscrierea se face prin completarea cererii-tip şi înregistrarea acesteia la registratura Primăriei municipiului, cerere ce trebuie însoţită de o serie de documente şi informaţii printre care: certificat de înregistrare, certificat constatator, atestat de producător, după caz, documentul de înregistrare sanitar veterinar şi pentru siguranţa alimentelor, în cazul comercializării de produse agroalimentare, respectiv pentru activităţi de alimentaţie publică, fotografii şi alte materiale de prezentare a produselor comercializate, experienţele anterioare la târguri similare (dacă este cazul)”, se arată pe site-ul Primăriei Râmnicu Vâlcea.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.