vineri, aprilie 19, 2024

Ultima ora

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Sport

„Cel mai frumos judeţ din România”

Logo-ul „Vâlcea, cel mai frumos judeţ din România” a devenit marcă înregistrată la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci. Vâlcea a devenit astfel primul judeţ din ţară care şi-a înregistrat brandul la OSIM, printr-un certificat primit zilele trecute, cu o durată de protecţie pe zece ani şi posibilitatea de reînnoire la expirarea acestui termen.
Ideea a pornit de la dorinţa de a promova cât mai bine turismul din Vâlcea, judeţ aflat în Top 10 destinaţii româneşti, dar şi tradiţiile, cultura şi obiceiurile, tot ceea ce face ca aceste locuri să fie unice. Vâlcea este judeţul cu cele mai multe staţiuni balneoclimaterice, dar şi cele mai multe lăcaşuri de cult din România. La acestea se adaugă staţiunile montane, pârtia de schi de pe Transalpina, monumentele istorice şi serviciile protejate UNESCO, precum ceramica de la Horezu şi Mănăstirea Hurezi. Marca, înregistrată sub numărul 159313, a fost solicitată pentru 10 clase de produse şi servicii, de la manifestări culturale, afaceri, educaţie şi servicii ştiinţifice, medicale şi juridice, până la agricultură, transport şi publicitate.
„Este o modalitate de a ne face cunoscuţi în ţară şi peste hotare, fără teama că putem fi daţi în judecată pentru că folosim acest slogan”, a declarat, pentru Adevărul, arhitectul şef al Consiliului Judeţean Vâlcea, Dana Petrescu.

Povestea începe în urmă cu patru ani, când o publicaţie locală „Râmnicu Vâlcea Week” a folosit această titulatură la demararea unei serii de articole de promovare a judeţului, prezentând patrimoniul geografic şi cultural, tradiţiile şi obiceiurile, locurile deosebite din Vâlcea.
„Poate că nu este, pe fond, cel mai frumos judeţ, poate că toată România este frumoasă dar, această idee poate fi cu succes prezentată de fiecare colţ al ţării, pentru că numai aşa, ţara noastră poate fi una care să conteze, să fie căutată, îndrăgită, respectată, iubită”, au explicat ulterior jurnaliştii de la Râmnicu Vâlcea Week ce anume i-a determinat să folosească acest logo până când a devenit un laitmotiv, folosit şi de actualul preşedinte al Consiliului Judeţean Vâlcea care a şi cerut înregistrarea sa ca marcă.
„Am preluat sintagma „Vâlcea, cel mai frumos judeţ din România” cu entuziasm şi am folosit-o, peste tot pe unde am umblat, cu toată dragostea pentru Vâlcea, pentru aceste meleaguri fabuloase, dar şi pentru vâlceni. Oriunde merg în acest judeţ, văd frumuseţe, dar şi provocări pentru modernizarea lui şi pentru ceea ce se cheamă a ţine pasul cu vremurile”, a mărturisit şeful administraţiei judeţene, Constantin Rădulescu, de ce a ales acest logo şi nu altul.

Sursa: adevărul.ro

Policlinica Buna Vestire Craiova

Politica