joi, aprilie 25, 2024

Ultima ora

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Sport

Pericol pe drumurile Doljului

Imagini dezolante cu podurile de pe DN 55 Craiova-Bechet au fost surprinse de doljenii care trec prin zonă.

Este vorba despre podul din Malu Mare, unde sunt impuse restricţii rutiere de trei ani, podul fiind în reparaţii, dar lucrările stagnează. Şi mai departe, la Bratovoieşti este aceeaşi poveste după cum se observă în imaginile publicate pe pagina de facebook  CraiovaCetateaBanilorLasVegasulRomaniei/

Cei care trec zilnic prin zonă o fac cu teamă, pentru că la Malu Mare, bucăţi din pod au început să se desprindă. Şi cu nervii tari deoarece, uneori, pierd multă vreme la semafor.

Policlinica Buna Vestire Craiova

Potrivit directorului Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Craiova, Alin Golumbeanu lucrarea face parte din contractul de reabilitare a DN 55 Craiova-Bechet. Firmei de construcţii I s-ar fi dat ordin de începere a lucrărilor, pe 8 aprilie, iar săptămâna viitoare muncitorii ar începe să lucreze.

„Au fost câteva aspecte de rezolvat. Anul trecut, nu au fost bani pentru acest pod, acum bani sunt. Nu doar acest pod trebuie consolidat, ci sunt cinci. Noi am dat ordin de începere a lucrărilor, cu 8 aprilie. Am alocat 11 milioane de lei firmei de construcții și nu cred că vor mai fi probleme. S-a întârziat și la noi din cauza bugetului. 73% din lucrările prevăzute în acest contract au fost finalizate. Pentru această diferență, de 27 de procente, trebuie să plătim constructorului 19 milioane de lei. Noi deja am alocat 11 milioane, deci nu văd de ce nu ar începe lucrările. Durează câteva zile cu actele, așa că într-o săptămână ar trebui să îi vedem pe șantier. Noi le-am scris toate aceste aspecte și chiar am stabilit și o întâlnire cu dumnealor, săptămâna viitoare. Este adevărat, oamenii au dreptate, dar nu depinde totul numai de noi. Amplasamentul este predat constructorului. Firma are această obligație, legat de siguranța circulației în zonă. Ea este răspunzătoare. Noi știm că au fost luate măsurile ce se impun. Sunt elemente montate pentru siguranța rutieră, adică semanlizare verticală, orizontală. Sunt și semafoare. Nu cred că există vreun pericol, mai ales dacă se respectă și limitele de viteză”, a declarat Alin Golumbeanu.

Firma SECOL, care reabilitează DN 55, a fost amendată în de mai multe ori de Poliţie pentru semnalizarea necorespunzătoare a lucrărilor și lipsa marcajelor rutiere.

 

 

 

 

Politica